اصول جمع آوری اثاثیه منزل چگونه است؟

  1. اثاثیه حساس و شکستنی را با روزنامه پوشیده و در جعبه های محکم بگذارید؛
  2. کمدها و دراورها را خالی کنید؛
  3. طبقات محرک کمدها را بیرون آورده و درب کمدها را چسب بزنید؛
  4. شیشه های هم اندازه را روی هم گذاشته و آنها را چسب بزنید؛
  5. اتصالات ماشین های لباس شویی و ظرفشویی را جدا کرده و با جمع کردن کابل های آنها در پشت، آنها را به هم چسب بزنید؛
  6. رختخواب ها، لباس ها و مانند آنها را در ملافه و یا پارچه هایی پیچیده و بصورت بقچه بسته بندی کنید.

هزینه باربری به چه صورتی محاسبه می شود؟

هزینه باربری بعد از تماس تلفنی شما و گرفتن مشاوره تلفنی رایگان و با توجه به آیتم های مختلفی از جمله تعداد طبقات مبدأ و مقصد، انواع وسیله های اجرتی و نوع مسیر یعنی فاصله مسیر مبدأ از مقصد مشخص می شود که آنهم تا حدودی بصورت توافقی خواهد بود

سرویس دهی شما به چه منطقی از تهران می باشد؟

سرویس دهی باربری وطن بار شرق در حال حاضر به نیمه شرقی شهر تهران است. یعنی سرویس پذیری از شرق تهران، شمالشرق و جنوبشرق را دارد ولی این به معنای پذیرش سرویس از دیگر مناطق تهران نیست. بنابراین در صورت تماس همشهریان با اتوبار ما، وطن بار شرق به آنها سرویس دهی خواهد داشت.

آیا همه شرکت‌‌های باربری، حمل و نقل درون شهری را نیز انجام می‌دهند؟یا فقط مختص باربری های خاصی است؟

ممکن است بنا به دلایلی برخی از شرکت‌های باربری فقط بصورت درون شهری و یا بالعکس بصورت بین شهری جا‌به‌جایی داشته باشند و نتوانند خدمات درون یا برون شهری را ارائه دهند. اما باربری وطن بار شرق از جمله شرکت های باربری است که به فعالیت باربری درون شهری و بین شهری در سطح شهر و شهرستان تهران مشغول به فعالیت است. لازم به ذکر است که سرویس های برای شهرستان های مجاور هم ارسال می کند.

به ازای هر ساعت اضافه کار باربری چه هزینه‌ای باید پرداخت شود؟

شرکت‌ها معمولا هزینه جداگانه‌ای را به ازای هر ساعت کار اضافی در نظر می‌گیرند که این مقدار هزینه دقیقا بر اساس تعرفه اتحادیه باربری ها می باشد. اما در صورت توافق با باربری می توان از این مقدار هزینه کاهش داد. Save

آیا باربری وطن بار شرق فقط کار جا‌به‌جایی لوازم و اثاثیه منزل را انجام میدهد؟

خیر. باربری حوزه گسترده‌ای دارد. یکی از خدماتی که شرکت‌ باربری وطن بار شرق و دیگر باربری ها در نقاط دیگر تهران ارائه می‌دهند، جابه‌جا کردن لوازم مورد نظر شماست. این لوازم می تواند شامل اثاثیه منزل و یا هر نوع وسایلی است که در تماس با باربری و زمان درخواست سرویس توضیح می دهید.

بخش

بله. اتوبار وطن بار شرق در کنار جابجایی اثاثیه به فعالیت بسته بندی اثاثیه هم مشغول است و در این کار تخصصی بالغ بر یک دهه دارد. این باربری بنا به درخواست همشهریان، لوازم مورد نیاز برای بسته بندی را یک یا دو روز پیش از جابجایی به محل آورده و بصورت تضمینی آنها را مقابل دیدگان شما بسته بندی می کند.

آیا باربری وطن بار شرق سرویس ماشین خالی هم دارد؟

بله. اتوبار وطن بار شرق بسته به نیاز همشهریان گرامی سرویس های ماشین خالی از جمله کامیون 6 متری، کامیون های 5 متری، وانت پیکان و وانت نیسان را ارسال می کند.

آیا باربری وطن بار شرق سرویس کارگر خالی هم دارد?

بله. باربری وطن بار شرق با برخورداری از نیروهای جوان، ورزیده و خوش اخلاق و متخصص هم به همراه سرویس های ماشین و هم بصورت جداگانه، برای همشهریان عزیز نیروهای اثاث کش ارسال می کند. این نوع سرویس ها برای جابجایی های نزدیک درون ساختمانی، ساختمانهای نزدیک هم و یا سرویس هایی که مشتری درخواست کننده خود ماشین دارد، ارسال می شود.

آیا می شود برای وسایل خود درخواست بیمه بدهیم؟

بله. البته درخواست بیمه باید چند روز پیش از جابجایی و با هماهنگی با مدیریت باربری داده شده، تا برای روز جابجایی بیمه نامه آماده شود. این در حالی است که بیمه لوازم و اثاثیه تنها برای سرویس های خارج از شهر و بین استانی (سرویس های شهرستانی) تهیه می شود و برای سرویس های درون شهری چندان معمول نیست. البته شرکت باربری تمام تلاش خود را درحفظ لوازم و اثاثیه به کار می بندد و با اطمینان حداکثری لوازم شما را سالم و صحیح تحویل داده و هرگونه مشکل و خسارتی عهده دار پرسنل و نیروهای باربری خواهد بود.

آیا می توانیم از نیروهایی که راضی بودیم، مجددا استفاده کنیم?

بله. باربری وطن بار تابع درخواست شما بوده و در سرویس های پیشین از هر کدام از پرسنل که راضی بودید، می توانید مجددا درخواست همان نیروها را بدهید و باربری موظف است که حتی الامکان همان نیروها را برای شما بفرستد.