ما که هستیم

شرکت حمل و نقل وطن بار شرق با قدمتی در حدود یک دهه در حمل و نقل درون شهری (و برون شهری) در محدوده شرق تهران از سال 1388 تحت عنوان نام “اتوبار تهران شرق” (سابق) فعالیت خود را آغاز کرد و در سال 1393 به نام “وطن بار شرق” تغییر نام داد.

اتوبار وطن بار شرق در محدوده های شرق تهران (محدوده های شرق، شمالشرق و جنوبشرق) فعالیت می کند. این محدوده مربوط به مکان بارگیری اثاثیه و لوازم است و دامنه فعالیت اتوبار و باربری وطن بار شرق تهران و آژانس وانتی وطن بار شرق بسیار گسترده تر بوده و به کل شهر تهران، شهرستان تهران، استان تهران و حتی استان های مجاور تهران نیز کشیده می شود.

این اتوبار با برخورداری از نیروهای ورزیده، با اخلاق و خصوصاً نیروی های جوان، دارای کادری مطمئن و مدیریتی عالی و مسئولیت پذیر بوده که بصورت شبانه روزی در خدمت همشهریان و هموطنان گرامی می­ باشد. شرکت اتوبار وطن بار با تخصص حمل و جابجایی اثاثیه منزل در سراسر شهر تهران (به ویژه محدوده شرق تهران) همواره آماده به خدمت می­ باشد.

فلسفه ما

کار از ما، تماشای کار از شما؛ تخصص از ما، لذت بردن از شما؛ خدمت از ما، رضایت از شما؛

و خدمت صادقانه از ما و معرفی “وطن بار شرق” به دیگران از شما.

اهداف و ارزش ها
اهداف و ارزش ها
  1. استفاده از نیروهای جوان و با اخلاق؛
  2. استفاده از خودروهای به روز، بزرگ، جادار و مجهز…؛
  3. جابجایی اثاثیه بصورت صحیح و سالم؛
  4. برخورداری از نیروهای متخصص در زمینه باز و بست یخچال ساید، نصب و راه اندازی ماشین های ظرفشویی، لباسشویی، تخت های دو و سه طبقه کودک، نصب و راه اندازی دستگاه های اتاق ورزش بدنسازی و ایروبیک خصوصی؛
  5. تقسیم نیروهای متخصص کارهای تخصصی (که در بالا ذکر شد) به همراه تمام سرویس ها تا در صورت لزوم مورد استفاده قرار گیرند؛
  6. دامنه فعالیت ارائه خدمات وطن بار شرق برای جابجایی از محدوده شرقی شهر تهران به درون شهر تهران، درون شهرستان و درون استان تهران و حتی برای استان های همجوار نیز می باشد؛
  7. کسب حداکثری رضایت مشتریان؛
  8. جلب رضایت واقعی مشتریان برای افزایش تعداد مشتریان ثابت.
از کار با ما افتخار می کنید ؟؟

ما از کار کردن و خدمت کردن به شما افتخار می کنیم. زیرا کار کردن با شما و در پایان کار جلب رضایت حداکثری شما شهروندان عزیز از سرویس دهی و ارائه خدمات ما، باعث محبوبیت و شهرت هرچه بیشتر اتوبار وطن بار شرق شده که در نهایت “از افتخار ما به شما” نشأت می گیرد.

خدمات اتوبار وطن بار شرق
سابقه فعالیت - 10 سال
ارائه مشاوره رایگان- 100 درصد
درخواست سرویس وانتی
درخواست سرویس کارگر خالی
درخواست سرویس کامیون
خدمات اتوبار وطن بار شرق

خدمات اتوبار وطن بار شرق در چند دسته و بصورت خلاصه عبارتند از:

  • ارائه مشاوره تلفنی رایگان در زمینه اثاث کشی و جابجایی از مبدأ به مقصد.
  • ارائه توضیحات کامل به شما در زمینه لیست قیمت های انواع خدمات موجود.
  • ارسال سرویس های سه گانه برای جابجایی شامل:
  • 1- سرویس نیروی کار که شامل یک یا چند نفر نیروی کار اثاث کش حرفه ای است که برای جابجایی های نزدیک درون ساختمانی، انتقال از یک ساختمان به ساختمان روبرو یا همجوار و یا جابجایی از مبدأ به مقصدی که مشتری خود از ماشین باری برخوردار است. درواقع از این نوع سرویس ها تحت عنوان “کارگر خالی” نام برده می شود.
  • 2- سرویس ماشین به همراه کارگر. در این نوع از سرویس ها مشتری علاوه بر ماشین تعدادی نیروی کار درخواست می کند که تحت عنوان “سرویس کامل” یاد می شود. و
  • 3- سرویس ماشین خالی که این سرویس برای مواقعی است که مشتری خود نیروی کار دارد که در هر دو مکان مبدأ و مقصد اقدام به بارگیری و تخلیه بار خواهند نمود. البته لازم به ذکر است که در صورتی که مشتری محترم خود نیروی کار داشته باشد و برای بارچینی از راننده استفاده کند باید دستمزد بارچینی راننده را بر حسب دستمزد یک نفر کارگر پرداخت کند.
  • امکان رزرو سرویس برای ساعات دیگر همان روز، روز بعد، یک هفته بعد و یا یک ماه بعد؛
  • سرویس ها و خدمات اتوبار و باربری وطن بار شرق و آژانس وانتی وطن بار شرق تماماً بر اساس قوانین و مقررات اتحادیه باربری ها و حمل و نقل درون شهری شهر تهران تنظیم شده اند و تبعیت از این قوانین و مقررات وظیفه هر دو طرف اتوبار و باربری وطن بار شرق و مشتری محترم می باشد.