اطلاعات تماس

آدرس

تهران، بزرگراه شهید زین الدین، خیابان وفادار شرقی، ضلع جنوب شرقی سه راه استخر

اطلاعات مربوط به تماس با شرکت اتوبار وطن بار شرق

شرکت اتوبار و باربری وطن بار شرق با برخورداری از نیروهای کاری ورزیده و انواع خودروهای حمل بار در سه قالب آماده ارائه خدمات جابجایی و حمل بار به شهروندان گرامی می باشد. این خدمات که در بخش معرفی باربری و صفحه اصلی باربری به آنها اشاره شده است، شامل ارسال سرویس کارگر خالی در قالب نیروهای جوان، ورزیده، ماهر و خوش اخلاق؛ انواع خودروهای کامیون 6 متری، 5 متری و مینی؛ و خودروهای وانتی، وانت پیکان و وانت نیسان در دو قالب چادر دار و بدون چادر، کفی و بدون کف می باشد.

اتوبار و باربری وطن بار شرق برای ارائه خدمات خود به شهروندان گرامی از پل ارتباطی تبلیغات اینترنتی و تماس تلفنی استفاده کرده است. با جستجوی ساده در اینترنت (موتور جستجوی گوگل) و پیدا کردن رکورد اتوبار وطن بار شرق و انتخاب هر یک از اپراتورهای تلفن همراه می توان با اتوبار وطن بار شرق تماس گرفت. با توجه به انواع شماره های تماس که در زیر قابل مشاهده است، اتوبار وطن بار شرق برای آسایش خاطر شهروندان گرامی که به دلیل انواع علایق و سلایق خود که ممکن است از نوع خاصی از این اپراتورها استفاده کنند، اقدام به معرفی شماره تلفن هایی برای هر یک از اپراتورها نموده است. شماره تلفن ثابت، تلفن همراه اول، تلفن همراه ایرانسل و تلفن همراه رایتل امکان برقراری تماس تلفنی را راحت نموده است.

پس از تماس با اتوبار وطن بار شرق و قبول شرایط ارسال سرویس که شامل نوع ماشین، تعداد کارگر، مقدار هزینه تعیین شده، زمانی که سرویس به خدمت شما در مکان مبدأ خواهد رسید و عوامل دیگر عوامل موثر در این زمینه، شما می توانید اقدام به “رزرو سرویس” برای روز و یا زمان دلخواه خود نموده و یا درخواست خود برای ارسال سرویس در همان زمان را اعلام کنید.

تلفن:

77145836

همراه 1 (همراه اول):

09127640233

همراه 2 (ایرانسل):

09355286252

همراه 3 (رایتل):

09227708507

ایمیل خود را وارد کنید :
vatanbarshargh@gmail.com

ساعت کاری اتوبار و باربری وطن بار شرق:

اتوبار و باربری وطن بار شرق برای آسایش حال شهروندان عزیز و نیازهای گوناگون آنها که ممکن است در ساعات مختلف روز اتفای بیفتد، سعی نموده است تا بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی تلفنی به شهروندان عزیز باشد. در این ارتباط در زیر به ارائه وضعیت پاسخگویی تلفنی و ارسال سرویس نموده است:

ساعات پاسخگویی تلفنی بصورت کاملاً شبانه روزی می باشد؛

ساعت ارسال سرویس وانتی بصورت کاملاً شبانه روزی می باشد؛

ساعات ارسال سرویس کامل (ارسال کامیون و نیروی کاری) از 6 صبح تا 10 شب می باشد؛

همچنین ساعت ارسال نیروی کاری تحت عنوان کارگر خالی نیز از 5 صبح تا 11 شب می باشد.

ارسال پیام

اتوبار وطن بار شرق بصورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به همشهریان عزیز می باشد.

تلفن تماس: 77145836     تلفن های همراه: 09127640233 و 09355286252 و 09227708507

فرم تماس با مدیریت اتوبار وطن بار شرق

ارسال

موقعیت اتوبار وطن بار شرق بر روی نقشه

دنبال کردن وطن بار شرق در اینستاگرام

لینک اینستاگرام وطن بار شرق