بنده قبل از عید اثاثیه منزل رو با باربری وطن بار جابجا کردم و واقعا ازشون راضیم، چون تجربه های بد سال های قبل برام تکرار نشد. هم کار نیروهاشون واقعا خوب و تمیز بود و هم خوش اخلاق بودن. این نظر رو برای تشکر گذاشتم.

احمدیانیقناد

سلام به مجموعه وطن بار شرق. امیدوارم همیشه خدا سرتون شلوغ باشه و فعالیتتون ادامه داشته باشه. انقد دستتون خیر و برکت داشت که سه چهار روزه تونستیم وسایل رو سرجاهاشون بچینیم. وسایلم همه سالم و بدون خط و خش بودن.

متشکرم

شیرزادگان

رضا شیرزادگانمشتری وفادار

شرکت وطن بار کار حمل اثاثیه ما را در شهریور 97 انجام داده و چون خیلی از کارشان راضی بودیم، بر خودم واجب دیدم که با گذاشتن یک نظر از زحمات پرسنل با اخلاقشان تشکر کنم. از آنجایی که خانواده بنده بسیار حساس و سختگیر هستند و از پرسنل و نیروهای اتوبار وطن بار شرق رضایت کامل داشتند؛ به نظرم میتونیم روی کمکشون برای سال های آتی چه برای خومان و چه برای اقوام، حساب باز کنیم. بنده به شما هم توصیه میکنم که یکبار هم کار اثاث کشی خود را به وطن بار شرق بسپارید تا تجربه خوب ما برای شما هم اتفاق بیفتد.

در پناه خدا

حسینمشتری

ما برای سومین سال متوالی برای دریافت سرویس جابجایی اثاثیه منزل از شرکت وطن بارشرق استفاده کردیم و کاملا از کارشون راضی هستیم. طی این سه سال هر کی از اقوام و آشنایان نیاز به سرویس داشتند، باربری وطن بار شرق رو معرفی کردیم و اونها هم کاملا راضی بودند. دلیل اصلی رضایت ما هم در کنار کار تمیز کارگرهای اثاث کشی این باربری اخلاق مداری اونها هست که بدون غر زدن همه کارها رو منظم انجام میدن. بنظرم معرفی شرکت وطن بار به دیگران کمترین کار ممکن برای جبران زحماتشونه.

موفق و مؤید باشید.

محمدمشتری فعال وفادار

خانواده ما چند سالی هست که بصورت مشتری دائم اتوبار وطن بار شرق شده و از اونجایی که به کارشون اعتماد داریم، همیشه باهاشون کار می کنیم. چه سرویس جابجایی کامل اثاثیه و چه زمانی که خرده بار داریم هم ازشون سرویس می گیریم. این دیدگاه رو هم به نشانه تشکر گذاشتم. در ضمن از فرشاد، روح الله، عابد و محمدی که برامون زحمت سرویس رو کشیدند هم تشکر ویژه دارم.

یاسرعکاس

با توجه به اینکه بعضی از باربری ها بخاطر اسم و رسم بزرگشون معروف شدند، بعضی از باربری های دیگه هم هستند که مثل وطن بار شرق عالی کار میکنن. منکه همین چند ماه پیش از این وطن بار کامیون و وانت گرفتم خیلی خیلی رضایت بیشتری دارم، ولی از اون باربری های قبلی که خیلی هم تبلیغات وسیعی دارن اصلا راضی نیستم و مطمئنن دیگه هم سراغشون نمیرم. خدارو شکر یه باربری پیدا کردیم که بتونیم از همه جهت بهشون اعتماد کنیم.

اسماعیل احمدزادهجوشکار

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و تجربه کار با وطن بار شرق برای من و دوستام که بصورت دانشجویی زندگی میکنیم، واقعا تجربه خوبی بود. دفعات پیش کارگرهای باربری های دیگه خیلی غر میزدند که چرا وسایلمون اینطوریه و …. ولی کارگرای وطن بار واقعا محترم و باشخصیت رفتار کردن که ازشون تیکر میکنم.

ممنونم از فرشاد، کامی، حمید و ایرج که زحمت کار ما رو کشیدند

آرش فضلعلیدانشجو

ما برای جابجا کردن جهیزیه از منزل پدرم به خونه خودم که اطراف تهران بود از شرکت وطن بار وانت پیکان گرفتیم. قرار شد که راننده کمک نکنه ولی موقعی که رسیدند اونجا هم به ما کمک کرد بار بزنیم و هم توی تخلیه بهمون کمک کردن. ازش تشکر کردیم، گفتش که اگر تونستید نظرتون در مورد سرویس رو توی سایت وطن بار بگذارید، که منم همین کار رو انجام دادم، ازتون متشکرم.

زهره---